Pages

Wednesday, December 4, 2013

Erkänner abstrakt konst Tavlors



Jag är inte en hantverkare , symbolisering historia verklig , och inte heller var jag tog upp kring hantverk och varit ett hantverk buff hela min existens . Hur som helst , jag har studerat ett betydande mått progressivt om hantverk nyligen , och min förmåga att erkänna dynamiska utförande tavlor online har expanderat under de senaste månaderna . Som många lekmän som inte vet mycket om symbolisering , kan jag ta en gåskarl på en Jackson Pollock bit och säga , " mitt barn skulle kunna måla det ! " . Hur som helst i mitt hjärta jag insåg att det inte var korrekt , och ljudlöst jag tyckte om och respekterade hans arbete .

Representational tavlors är mycket mindre krävande för varje dag enskilde att förstå . Du tar en gåskarl på tavlor , ser du vad det är , och de struktur demonstrationer som börjar att förstå och översätta pjäsen . Hur som helst , med konceptuella hantverk tavlors , det finns ingen omisskännlig struktur för att påverka din medveten idé . Dynamiska konstverk på en djupare nivå , i syfte att inspirera omedvetna känslor och känslor . Som åskådare , din anledning borde vara att öppna upp dig själv och tillåta tavlor på nätet för att få fram dessa känslor och känslor .

Detta är inte minst krävande sak att göra . Samtidigt när du först ta en gåskarl på teoretiska symbolisering tavlors , känner dig något . När du tillåter dig själv att gå längre än " Jag kan göra det " svar , kommer du att upptäcka att din första äkta känsla avancerar runt om du gillar eller avsky pjäsen . För nybörjare utförande åskådare , kan följande vinkling vara att gå framåt , men inte! Dynamiska hantverk tavlors är inte den typ av sak som du söker på ett par sekunder , och efter det drag på följande, måste du vara beredd att bidra med två saker till förutom en mer förbluffande energi om unika hantverk: tid och dig själv . Du bör kräva betydande investeringar för att verkligen ta en gåskarl på tavlor , och du ska öppna upp , rensa ditt psyke , och tillåta tavlor för att få fram en känsla .

När du först ser tavlor , är det med all sannolikhet från en separation . Gå inte närmare! Stanna där och undersöka ett tavlor , hur kan det få dig att känna ? Förutsatt att du inte kan sätta detta i uttryck , som är ok Ett par minuter senare flytta lite närmare . Kräv några allvarliga energi att visa tavlor från distinkta separationer och kanter . Det är inte förvånande att ha distinkta intryck och känslor från en unik tavlor när man ser det ur olika vyer .

En sak som verkligen hjälpte mig att få en mer förbluffande energi om konceptuella symbolisering tavlors var att samla den abstrakt expressionistiska hantverkare , Lea Kelley , vid Fairhaven Originals Gallery , och prata över några av hennes specialitet . När jag hade bara sett dem dagen före , hade de inte mycket tänker mig , men när jag träffade Lea , var jag utrustad för att visa dem med ett skarpare öga och mer förbluffande förståelse . En sak som verkligen gör teoretiska symbolisering otroligt , och mer än något som din unge slår ner , är den entusiastiska plikt en hantverkare lägger resurser på varje bit . Bitar av Lea arbete som jag inte särskilt ville vaka över mig själv , hade jag extra uppskattning för , och verkligen älskade , när vi tog en gåskarl på dem tillsammans .

Du kan överväga , uppenbarligen är det mindre krävande att gilla och förstå en dynamisk tavlor i händelse av att du kan samtala med hantverkaren ! Hur som helst mycket få individer har den chansen . Detta är korrekt. Hur som faktiskt kan studera en smidge om en hantverkare kan ge dig en mer förbluffande tacksamhet för sitt hantverk . Vidare från olika perspektiv , talar över en viss bit av utförande med hantverkare rycker orsaken till tavlor på grund av att den anser att du kan strukturera förutfattade tankar , snarare än att tillåta tavlor att avsluta ditt undermedvetna nivån helt okunnig . Men i kölvattnet av att undersöka två av hennes verk , kunde jag gå vidare ensam , och strukturera mina egna speciella föreställningar om olika verk genom att öppna upp mig så de tavlor kunde arbeta dess mysterium på en undermedveten nivå .

Så följande gång du har en chans att se några dynamiska symbolisering tavlors , röra sig i en bekväm takt , ta en gåskarl på bitarna från distinkta kanter , och tillåta stycket att inspirera dina omedvetna känslor . Försök detta par gånger , och säkert du också kommer att lista ut hur man ha en mer förbluffande tacksamhet för den här aktuella typen av symbolisering .

No comments:

Post a Comment